vilken vecka det varit. dagarna har gått galet fort och nu är det redan fredag.
trots att jag varit väldigt trött och sliten denna vecka så har det varit en av de gladaste veckor hitills.
 
cheerleading-uniformerna och rosetterna har kommit!!!! och dom är sååå fina.
nu på söndag så åker laget till boden där vi ska få träna på deras mattor och få känna på hur det känns och få in måtten in i huvudet. eftersom kommunen i pite inte vill satsa på oss så har vi alldeles för få mattor plus att dom är super gamla. våra tränare hade samma mattor är dom var aktiva och redan då var mattorna gamla.  hursomhelst så ska det bli galet kul och jag är taggad till tusen!
 
och idag fick jag min student mössa dock så var den för stor men hellre det är för liten så den trycker. ååh vad jag längtar till studenten nu. 
 
vädret  här i piteå är inte det bästa. det har snöat i flera dagar och idag är det snöstorm. väldigt myyys. nåväl man får hålla sig inomhus inte för att man alltid gör det annars också. haha. 
 
två från veckan
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej