2015 har börjat så sjukt bra och allt känns underbart!
varit i piteå en vecka och vad jag älskar denna stad, känner tacksamhet över att jag lärt känna så fantastiska männskor här. oj såhär brukar jag aldrig låta men det är så jag känner .
 
förra helgen tillbringades med astrid och jenni, hade en helg med fullt ös.
skolveckan gick ganska trögt och långsamt men man kom igenom den.
igår hände jag och jenni med lite folk och spelade guitarhero och såg skräckfilm.
tycker verkligen inte om skräckfilmer, man sitter ju bara och väntar på att bli rädd. 
 
ikväll står dörrnäs på kartan för att spela sällskapspel och ha det kul.
nu lite studentmiddag i form av nudlar. 
pusselipuss!
 
 
 

1 kommentarer

Angelica Bengtsson Fotografi

17 Jan 2015 18:32

Åh skönt att det känns som 2015 bjudit på en bra start, det tycker jag också faktiskt :D

Kommentera

Publiceras ej