dagens dag.
började dagen med skridskor på Nolia, var faktiskt himlars kul även fast jag gled runt på  isen liggandes ibland. är inte van vid en så noga plogad is, hockeyplanen i byn är ju inte riktigt på samma nivå. haha.
 
haft inså idag också. en snabb förklaring till er som inte vet vad det är så är det när varje person visar upp något på sitt huvudinstrument, i mitt fall så sjöng jag en sång eftersom sång är mitt huvudinstrument. min sång gick väl ganska bra dock är jag fortfarande lite förkyld så hade inte riktigt kontroll över mina stämband.
 
Middagen bjöd ella på. Fisksoppa stod på menyn och det var så gott så. for sedan på musik&dans skolan där hennes klass hade vernissage och visade upp sina alster som de hade gjort för att pryda väggarna där.
nu lite Paradise hotel, en dusch och sedan är det tack och god natt.
 
 
 
fick förresten nå dille igår att jag skulle rita något. sagt och gjort så började jag och detta blev resultatet.
är inget proffs på att rita men jag är ändå ganska nöjd med min insats.
 
 

Kommentera

Publiceras ej