första gången jag är taggad för att fara till skolan. har inte varit där på två hela veckor. först hade vi ju lov som var helt sjukt skönt och var jag sjuk i en vecka. är fortfarande inte riktigt frisk men är på bättringsvägen.
 
lovet spenderades i junis och byn. hunnit träffa alla mina älskade bröder och lilla Julie,  min äldsta brors dotter.
ja mina bypolare också såklart. tagit den traditionella bastun med emilia och druckit litervis med te. Haft onepiece och yllesockar å bara myst på.
 
denna vecka har jag bara legat och knaprat Alvedon och försökt bli frisk.
helgen har tillbringats med Ella för det mesta. Pratat igenom allt möjligt. trots allt två veckor sedan vi träffats.
denna dag har bestått av en feeeet frukost, tvättning och kaffe med Ellson i mina nya fina kaffekoppar.
nu en kopp te i en renbäddad säng.
 
ha det fint!
 
 
 

1 kommentarer

Hemma Hos Felicia

10 Nov 2014 10:55

men ååh så mys!!!

Kommentera

Publiceras ej