hallåhallå.
livet flyter på sakta och nästa helg blir jag 18 barre. sjukt!
då får jag gifta mig, ta körkort och gå på krogen om jag vill. 
förhoppningsvis så tar jag krogen och körkort innan jag gifter mig.  haha
 
valborg spenderades i junis där vi grillade, drack champagne och firade min årtonårdag i förtid.
hehe fick en öl och tydliga anvisningar att den först får öppnas på lördag då jag faktiskt fyller år.
 
nåväl. har börja plocka ner lite saker i flyttkartonger för snart är skolan slut och de betyder flytt mot byn för sommarlov och arbete för att kunna dra vidare mot thailand en månad precis som förra året.
längtar ihäl mig!
 
kohsamui 2014
Tänk om man vore där nu istället för att stressa och tänka på skolan.
 

2 kommentarer

Emilia Åkerberg

03 May 2015 22:35

Vilken härlig bild! :)

Svar: tack!
Annalovisa

natalie

03 May 2015 22:49

Vilken fin blogg!

Svar: tackar!
Annalovisa

Kommentera

Publiceras ej